Педагогічна діяльність

Мета атестації: підтвердження кваліфікаційної категорії «спеціаліст вищої категорії» та педагогічного звання «старший викладач».
Методична проблема, над якою працює педагог «Професійне спрямування викладання математики з елементами диференційованого підходу до учнів».
Відкриті уроки:
19.04.2011 р. урок-гра на тему «Розв’язування стереометричних задач».
14.09.2011 р. - обласний урок на тему «Аксіоми стереометрії та наслідки з них».

2011 р. – під час роботи обласної методичної секції заступників директорів з навчальної роботи проведений обласний відкритий урок на тему: «Аксіоми стереометрії та наслідки з них».Учні застосовували набуті знання вміння та навики до розв’язування практичних задач. Розглянуто та обговорено на засіданні методичної комісії викладачів предметів природничо-математичного циклу. Протокол № 2 від 14.09. 2011р.
 

На фото: підчас відкритого обласного уроку викладача математики ДанканичГ.М -      методист НМЦПТО Вайда Світлана Василівна,

-         заступник директора з НР Ужгородського професійного машинобудівного ліцею Липканець Марія Іванівна,

-          заступник директора з НР Ужгородського професійного ліцею Кокора Надія Ростиславівна,

-         заступник директора з НР Берегівського професійного ліцею сфери послуг Форгош Елемир Елемирович.
 
27.09.2012 р. обласний урок на тему «Показникова функція, її властивості і графік»
На уроці використані інноваційні технології , мультимедійний екран. Тема розроблена у вигляді презентації. Розглянуто та обговорено на засіданні методичної комісії викладачів предметів природничо-математичного циклу. Протокол № 2 від 27.09. 2012р


2013 р. – виховний урок – екскурсія на тему : «Подорож у країну математики». Використання елементів гри та інших інноваційних технологій з метою прищеплення любові до вивчення математики. Розглянуто та обговорено на засіданні методичної комісії викладачів предметів природничо-математичного циклу. Протокол № 3 від 24.10.2013р.
2014 р.  на тему: «Многогранники та їх елементи». Формування вмінь і  відпрацьовування навичок, застосування знань умінь та навиків для розв’язування практичних задач.
2014 р. – урок – гра «Тендер» на тему: «Розв’язування задач і вправ з геометрії». Застосування ігрових моментів під час проведення уроку. Розглянуто та обговорено на засіданні методичної комісії викладачів предметів природничо-математичного циклу. Протокол № 9 від 09.04. 2014 р.
2014 р. – урок - лекція на тему: «Правила обчислення похідних». Учні вивчили формули диференціювання та ознайомилися з правилами обчислення  похідних. Розглянуто та обговорено на засіданні методичної комісії викладачів предметів природничо-математичного циклу. Протокол № 3 від 22.10. 2014 р.                2014 р. – на тему: «Елементи комбінаторики. Комбінаторні правила суми та добутку».  Учні ознайомилися з упорядкованими сполуками та формулами.  За допомогою практичної задачі вивели комбінаторні правила суми та добутку. Розглянуто та обговорено на засіданні методичної комісії викладачів предметів природничо-математичного циклу. Протокол № 4 від 12.11. 2014 р.                                   2015р. – урок – семінар на тему: «Загальні методи розв’язування рівнянь».
 Метою було повторити функції , систематизувати й поглибити знання учнів по методах розв’язування рівнянь, розвивати інтерес до математики, виховувати наполегливість, вміння працювати самостійно з літературою та виступати з рефератами перед аудиторією. Розглянуто та обговорено на засіданні методичної комісії викладачів предметів природничо-математичного циклу. Протокол № 7 від 11.02. 2015 р.
          2015 р. –урок – конкурс «Нумо , математики» між учнями першого курсу групи № 11, присвячений тижню математики. Метою проведення  конкурсу було повторити з учнями  тригонометричні формули , властивості тригонометричних функцій , розміщення прямих і площин у просторі та узагальнити поняття перерізу і об’єднання. Змагалися три команди: «Піфагорійці» , «Евкліди» , «Лобачевці». У фіналі за титул «Найкращий математик» змагалися капітани команд: Боднар Еріка , Желавська Аліна, Мигович Анастасія.  Перемогу виборола Боднар Еріка (капітан команди « Піфагорійці»), на другому місці – Желавська Аліна (капітан команди «Евклідів»), на третьому місці – Мигович Анастасія(капітан команди «Лобачевці»). Розглянуто та обговорено на засіданні методичної комісії викладачів предметів природничо-математичного циклу. Протокол № 11 від 03.04. 2015 р.
          2016р.- урок- подорож в королівство  математики «Тригонометрію».
 З метою виховання в учнів зацікавленості , любові до математики та історичних пам’яток рідного краю, учні групи №11 згадали про мукачівський замок «Паланок»де правила королева Ілона Зріні та замок графа Шенборн , в якому розташований санаторій «Карпати» . Королевою «Тригонометрії» обрали Бакош Кароліну , графинею графства «Синусів» -  Сирбу Ольгу, графинею графства «Косинусів» - Павлик Тетяну, графинею графства «Тангенсів» - Литко Вікторію, графинею графства «Котангенсів»- Гуралевич Наталію і радником королеви було обрано Шпеник Лію. Учні надали історичну довідку про зародження та розвиток тригонометрії.  Змагалися на вміння презентувати свої графства під час станції «Домашня» та вивчили основні тотожності тригонометрії. Розглянуто та обговорено на засіданні методичної комісії викладачів предметів природничо-математичного циклу. Протокол № 7 від 25.02. 2016 р.
Методичні напрацювання:
2008 р.- Посібник; методичні рекомендації "Організація контролю знань учнів на уроках математики"
Рецензенти:
Петечук В.М. - кандидат фізико-математичних наук, доцент, заступник директора Закарпатського інституту після дипломної педагогічної освіти
Сегетій І.П.- старший викладач Кафедри методики викладання природничо-математичних дисциплін Закарпатського інституту після дипломної педагогічної освіти
2011 р. - методичні рекомендації «Професійне спрямування викладання математики з елементами диференційованого підходу до учнів з використанням інноваційних технологій». Значні вимоги до володіння математикою у розв’язанні практичних задач, які ставить сучасний ринок праці для отримання якісної професійної освіти. Тому одним з головних завдань є забезпечення умов для досягнення кожним учнем практичної компетентності.  
2012 р. - методичні рекомендації щодо розв’язування стереометричних задач. Рекомендації розкривають суть і доцільність тестового навчання та їх застосування. Учням подані зразки варіантів тестового контролю та підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання. Мета тестів – діагностування та диференціація рівня знань учнів шляхом закріплення теоретичних знань.
2012 р.- збірник кросвордів «Перевір себе» складений для перевірки самостійної роботи учнів на уроці або в позаурочний час.
2012 р. - збірник кросвордів «Цікаво знати». Подані різноманітні відповіді на запитання, які включають основні визначення та загальні поняття та реальні процеси.
2013 р. - методична розробка на тему «Розв’язування стереометричних задач» при проведенні практичної роботи «Побудова перерізів многогранників». При виконанні практичної роботи учні створюють творчі проекти, в результаті чого в них розвивається творче мислення, ініціатива, працелюбність та естетичний смак у зображенні просторових фігур. Такий урок дає можливість повторити, пригадати чимало матеріалу з різних предметів, що дозволить у подальшому комплексно використовувати ці знання й уміння в їх практичній діяльності.
2013 р. - методична розробка уроку-конкурсу з елементами ділової гри на тему «Відсоткові обчислення». Подані методичні рекомендації з використанням нетипових форм організації навчання для проведення уроку-конкурсу з елементами ділової гри. Ефективно сформована імітаційна модель навчальної діяльності учнів, що утворюється в умовах максимально-наближених до дійсності.
2014 р. - методичні рекомендації «Використання комп’ютерних технологій при узагальненні та систематизації набутих знань». Усвідомлення і виконання етапів уроку проводиться із застосуванням інтернет інформації та презентацій. 
2014 р. - міжпредметний дослідницько-творчий проект «Математика у моїй професії». При виконанні практичної роботи учні визначають які математичні поняття та математичні елементи застосовують в обраній ними професії.Під час проведення практичної роботи в учнів розвивається творче мислення, ініціатива, працелюбність та естетичний смак.
Участь у обласних заходах:
      02.03.2011 р. - доповідь на тему «Професійна спрямованість викладання математики», методична секція викладачів предметів природничо-математичного циклу у В. Березному.
          31.05.2011 р. - методичні рекомендації «Підвищення ефективності викладання математики», методична секція викладачів предметів природничо-математичного циклу.  
          06.05.2011 р. - виставка творчих напрацювань викладачів методичних комісій МПЛСП.
Публікації у засобах масової інформації:
2011 р. – стаття на тему "Використання інноваційних технологій на уроках математики" інформаційно-методичний збірник «Вісник» № 3/2011. Використання нових інформаційних технологій дозволяє значно підвищити зацікавленість учнів тими знаннями, які вони отримують під час навчання.

2012р. -  стаття на тему: «Побачення з поезією» . Міськрайонна газета «Мукачево» від 15. 11.2012 р. З нагоди відзначення Дня писемності та мови відбулася зустріч ліцеїстів з Віктором Дворниченком – автором кількох  публіцистичних книг та поетичних збірок. Ознайомлення з новою збіркою поезій «Уходя, - оставте свет!»
2013 р. – стаття на тему : «Не загуби своє майбутнє». Міськрайонна газета «Мукачево» від 28 .03. 2013р. Людина – величезна тайна світо створення, але тільки від нас буде залежати наша доля, наше майбутнє. Зустріч з  лікарем  дерматовенерологом з Центральної поліклініки м. Мукачева КуштинецьЖ.Й.
        2015р. – стаття на тему: «Шляхом педагогічної майстерності і з думкою про наше майбуття».Життєвий і професійний шлях в переддень ювілею . Міськрайонна газета «Панорама» від 21 лютого 2015 року.

Участь у роботі творчих груп:
2012 р. - створення енциклопедії професій з «Історії професії продавець». Вона включає: загальні поняття про професію, в т.ч. характер та умови роботи, спорідненість професії; вимоги до індивідуальних особливостей фахівця; якості, що забезпечують успішність виконання професійної діяльності.
Особиста участь у конкурсах, оглядах:
         2011 р. - обласний огляд-конкурс на кращий інноваційний проект;
         2012 р. - обласний огляд-конкурс на кращий урок з математики.


      2014 р. – участь у конкурсі класних керівників на кращу розробку та проведення позакласного заходу на тему: «Крок у майбутнє» (від 03. 04. 2014 р. ).
Участь учнів в олімпіадах, конкурсах, оглядах:
Щорічно учні приймають участь в олімпіадах з математики на рівні навчального закладу з метою покращення досягнень.


              2013р. – Сивоус Катерина Володимирівна зайняла  п’яте місце на міській олімпіаді з математики серед учнів загальноосвітніх шкіл міста Мукачева.

 2013р.-    виставка – конкурс «Замість ялинки – новорічна композиція»
Орігамі  -  ялинки з глянцевих журналів (4 шт.)
 2014р.-      виставка ілюстрованих задач прикладного змісту, головоломок  до    тижня «Будівельник».Учні мали можливість перевірити свій рівень інтелекту, професіоналізм.
2014 р. -  виставка – конкурс  «Друге життя» . Учні зайняли друге місце і одержали грамоту за композицію «Свійський двір»виготовлену з побутових та промислових відходів.



Писанка - символ життя!

2 коментарі: